Dyrekcja
Dyrektor Przedszkola w Godzianowie
mgr Renata Świderska
- tel. : (46) 831-11-57
- e-mail: przedszkole-godzianow@o2.pl
Oświadczenie majątkowe dyrektora znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Godzianów: godzianow.bipst.pl
Zadania dyrektora:
- kierowanie bieżącą działalnością placówki i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- opracowanie programu rozwoju placówki wspólnie z Radą Pedagogiczną z wykorzystaniem wyników mierzenia jakości pracy placówki,
- przygotowanie arkusza organizacji przedszkola i przedstawienie go do zatwierdzenia organowi prowadzącemu,
- przewodniczenie Radzie Pedagogicznej i realizacja jej uchwał oraz uchwał Rady Przedszkola podjętych w ramach ich kompetencji stanowiących, o wstrzymywanie uchwał Rady Przedszkola i Rady Pedagogicznej niezgodnych z przepisami prawa i powiadamianie o tym stosownych organów,
- dysponowanie środkami finansowymi przedszkola i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie,
- planowanie i odpowiedzialność za realizowanie planu finansowego przedszkola zgodnie z odpowiednimi przepisami,
- organizowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi przedszkola,
- współpraca z rodzicami, organem prowadzącym oraz instytucjami nadzorującymi i kontrolującymi,
- kierowanie polityką kadrową przedszkola, zatrudnianie i zwalnianie nauczycieli oraz innych pracowników przedszkola,
- przyznawanie nagród, udzielanie kar pracownikom zgodnie z wnioskiem zaopiniowanym przez radę pedagogiczną,
- podejmowanie decyzji o przyjęciu oraz skreśleniu dziecka z przedszkola w czasie roku szkolnego,
- zapewnienie pracownikom właściwych warunków pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, bhp i ppoż.,
- stworzenie dzieciom optymalnych warunków do rozwoju,
- koordynacja współdziałania organów przedszkola, zapewnienie im swobodnego działania zgodnie z prawem oraz wymiany informacji między nimi,
- współdziałanie z organizacjami związkowymi wskazanymi przez pracowników,
- administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń socjalnych zgodnie z obowiązującym regulaminem,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-archiwalnej i finansowej zgodnie z obwiązującymi przepisami.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 06-03-2019 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 01-05-2014 - Edycja treści
- 08-11-2013 - Edycja treści
- 28-06-2011 - Edycja treści
- 14-06-2011 - Edycja treści
- 01-03-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 212